به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اموزش ترفند  های  تلگرام  0  تا  100    

    به دنبال آن یک پیام هستید که ماه ها پیش ارسال کرده اید؟ فقط برای یافتن دوباره آن احساس نمی کنید ساعتها پیمایش کنید؟ فقط از عملکرد جستجوی داخلی استفاده کنید. به گپ محل ارسال پیام بروید ، روی 3 نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید و روی جستجو ضربه بزنید. سپس می توانید متن یا کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و تلگرام پیام های شما را فیلتر می کند.

    هشتگ ها
    مانند توییتر ، تلگرام به شما این امکان را می دهد که از هشتگ (#) برای ایجاد بخش های مجازی استفاده کنید که در آن همه پیام های مربوط به یک موضوع دوباره گروه بندی می شوند. برای استفاده از این عملکرد ، به سادگی # را تایپ کنید و برای ایجاد یک هشتگ جدید تم را بنویسید ، یا از بین موارد موجود در پیش نمایش (درست بعد از وارد کردن شماره #) ، یک مورد قبلی را انتخاب کنید.

    همه هشتگ ها در فهرست هر کاربر گروه بندی می شوند ، بنابراین می توانید با جستجو در تاریخچه مکالمه آنها را پیدا کنید.

    از تلگرام در رایانه استفاده کنید
    مشابه WhatsApp می توانید در تلگرام در رایانه های شخصی ، Mac و Linux خود استفاده کنید. به جای یک سرویس گیرنده وب ، تلگرام به عنوان یک برنامه رایانه در دسترس است که می توانید آن را به راحتی از اینجا بارگیری کنید: https://desktop.telegram.org/

    جلسات فعال تلگرام را بررسی کنید
    تلگرام از چندین جلسه دستگاه پشتیبانی می کند ، به این معنی که می توانید همزمان به چت های خود در چندین دستگاه دسترسی داشته باشید. گاهی اوقات داشتن یک مرور کلی در مورد دستگاههایی که هنوز یک جلسه فعال فعال دارید مفید است. اگر وارد تنظیمات -> حریم خصوصی و امنیت> جلسات فعال شوید ، می توانید ببینید که در حال حاضر از کجا وارد سیستم شده اید. در صورت تمایل ، می توانید از سیستم خارج شوید و جلسات خاصی را خاتمه دهید.

     

    https://karinacss.ir/

    برچسب ها و GIF های متحرک
    من در اینجا از شکلک های ساده صحبت نمی کنم ، بلکه در مورد تصاویر واقعی است که می تواند برای بیان متنوع ترین احساسات استفاده شود ، که توسط استادانه ترین گرافیک متمایز است. برچسب ها نوعی شکل در نقاشی ها هستند که می توانند در بسته های کامل با موضوعات مختلف یا به صورت جداگانه بارگیری شوند. حتی می توانید با استفاده از ربات @ stickers خودتان را بسازید که در روند کار شما را راهنمایی می کند.

    برچسب تلگرام عشق
    برچسب ها در تلگرام / © NextPit
    GIF های متحرک را می توان از طریق فهرست داخل برنامه در بین مخاطبین تلگرام جستجو و ارسال کرد. بنابراین نیازی به جستجوی گوگل و ارسال تصویر ثابت برای بازی با مخاطب نیست ، فقط یک GIF متحرک ارائه شده توسط خود تلگرام را ضمیمه کنید.

    طرح زمینه و رنگ را تغییر دهید
    برنامه موبایل Android Telegram اخیراً یک به روزرسانی دریافت کرده و به عنوان اصلی ترین مورد ، پشتیبانی از تم ها را اضافه کرده است. با استفاده از این ویژگی ، کاربر می تواند رابط برنامه را با یکی از مضامین از پیش پیکربندی شده شخصی سازی کند یا از خلاقیت استفاده کند و محتوای خود را ایجاد کند. می توانید رنگ هر دکمه ، متن ، برگه و پس زمینه صفحه های برنامه را انتخاب کنید.

    در حال حاضر ، این تازگی فقط در تلفن های هوشمند با سیستم عامل Google کار می کند. با این حال ، توسعه دهنده برنامه گفت که نسخه Telegram for iPhone (iOS) به زودی به روز می شود و از پشتیبانی از تم ها برخوردار می شود. لازم به یادآوری است که این ابزار هنوز در رقیب اصلی پیام رسان ، WhatsApp در دسترس نیست. در این آموزش ، راهنمای گام به گام تغییر موضوع تلگرام را بررسی کنید:


     
    مرحله 1. تلگرام را باز کنید و دکمه واقع در گوشه بالا سمت چپ صفحه را لمس کنید. در فهرست برنامه ، روی تنظیمات ضربه بزنید.
    مرحله 2. در تنظیمات برنامه ، روی "طرح زمینه" ضربه بزنید. اکنون فقط یکی از موضوعات ذکر شده را انتخاب کنید - آبی یا تیره.
    مرحله 3. اگر می خواهید یک تم سفارشی ایجاد کنید ، "ایجاد طرح زمینه جدید" را لمس کنید. سپس یک نام برای موضوع وارد کنید و با "تأیید" تأیید کنید.
    مرحله 4. روی نماد پالت طراحی در سمت راست "ایجاد طرح زمینه جدید" ضربه بزنید و موردی را که می خواهید رنگ آن را تغییر دهید انتخاب کنید.
    مرحله 5. اکنون فقط رنگهای مربوط به هر یک از موارد ذکر شده را انتخاب کنید و "ذخیره" را لمس کنید. در آخر ، "ذخیره موضوع" را انتخاب کنید.
    با استفاده از این نکته می توانید رابط تلگرام را با یکی از مضامین از قبل پیکربندی شده سفارشی کنید یا از خلاقیت برای ایجاد ترکیب رنگی خود استفاده کنید.

    آموزش  ترفند تلگرام   

    تلگرام ، یکی از اصلی ترین رقبای WhatsApp ، به دلیل مجموعه ای از ابزارهای ویرایش تصویر ، برجسته است. یکی از خنده دارترین ویژگی های ساختن ماسک ، ماسک هایی است که با تصاویر یا تزئینات عکس های گرفته شده با دوربین یا ذخیره شده در گالری تلفن همراه شخصی می شوند. مانند برچسب ها ، شما همچنین می توانید بسته ای را با ماسک های درون برنامه ای ایجاد کنید.

    این آموزش نحوه کار تعامل با رباتها یا پروفایل خودکار و ایجاد ماسک در پیام رسان را بررسی کنید.

    مرحله 1. تلگرام دارای یک نمایه خودکار برای کمک به کاربران در ایجاد برچسب ها و ماسک های شخصی است. در جستجوی مخاطبین "@ Stickers" را جستجو کنید و نتیجه مشخص شده را انتخاب کنید.

    مرحله 2. پیام رسان مکالمه ای را با دکمه "@ Stickers" نمایش می دهد. "Start" را فشار دهید تا فعال شود و لیست را با دستورات اساسی بررسی کنید تا برچسب ها و ماسک های خود را ایجاد کنید.

    مرحله 3. سپس برای ایجاد یک بسته پوششی سفارشی و تکمیل عملیات انتخاب نام ، دستور "/ newmask" را ارسال کنید.

    مرحله 4. دکمه پیوست را فشار دهید تا تصاویر در قالب "File" ارسال شود. توجه: تصاویر باید با فرمت PNG ، دارای رزولوشن 512 5 512 پیکسل و اندازه حداکثر 350 کیلوبایت باشند. در صورت پذیرش ارسال ، ربات پیامی را با چهار نوع ماسک برای پیکربندی ارسال می کند

    ure تصویر. یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.

    مرحله 5. مرحله بعدی کالیبراسیون ماسک است. شکل را بر اساس طبقه بندی انتخاب شده قبلی تنظیم کرده و "Ready" را فشار دهید تا تکمیل شود. با تکرار این مراحل ، تعداد ارقام بیشتری را به بسته ایجاد شده ارسال کنید.

     

    برای  یادگیری  ترفند  های  تلگرام  کلیک  کنید  

    اسماعیل
    سه شنبه 28 بهمن 1399 - 3:35
    بازدید : 387
    برچسب‌ها :

    اکنون نظرات ارزان اینستاگرام را بخرید ... »آیا این منطقی است؟


    نظرات اینستاگرام دقیقاً چیست؟ خیلی ساده: این بازخورد کاربران دیگر است. البته ، نظرات بیشتر باعث شادی شما نیز می شود. با این حال ، این یک ابزار مهم است که نمی توان آن را کنار گذاشت. نظرات را دست کم نگیرید. آنها اطمینان می دهند که کاربران دیگر پست شما را بالاتر ارزیابی می کنند. این باعث ترغیب سایر کاربران به ارائه نظر می شود. می توانید بحث های واقعی را در میان پست های خود برانگیزید. به الگوریتم اینستاگرام این احساس را می دهید که سهم شما از ارزش ویژه ای برخوردار است. در نتیجه ، با دسترسی بیشتر پاداش خواهید گرفت. نکته برتر: oمتأسفانه ، گاهی اوقات نظرات منفی وجود دارد. اینها همیشه نباید عینی باشند بلکه غالباً فقط برای آزار دادن است.

    اینستاگرام عملکرد فیلتر جدیدی را در این زمینه منتشر کرده است. با این کار می توانید نظرات ناخوشایند را حذف کنید. برای مثال نظراتی مانند "احمق" ، اما همچنین نظرات پیش پا افتاده تر مانند "گه" ، "زشت" و غیره. برای تنظیم فیلتر ، باید به گزینه های Instagram خود بروید و سپس زیر نظرات. در آنجا می توانید یک لیست خودکار را به طور پیش فرض فعال کنید. اما می توانید کلمات را به صورت دستی نیز اضافه کنید! نکات مهم دیگری نیز وجود دارد. به همین دلیل قطعاً باید نظرات اینستاگرام را بخرید. علاوه بر این ، اکنون نکاتی درباره نحوه دریافت نظرات بیشتر دریافت می کنید:


    نظرات اینستاگرام غیر ایرانی را بخرید


    خرید نظرات اینستاگرام آلمان یک مزیت بزرگ دارد: شما تصمیم می گیرید در مورد چه چیزی نظر داده شود. برای شما هیچ فایده ای ندارد اگر نظرات به زبانی که با آن آشنایی ندارید نوشته شود. با تشکر از نظرات اینستاگرام آلمان ، شما می توانید خود تصمیم بگیرید که بحث باید کجا پیش رود. موضوعات مربوطه را خودتان ، که می تواند مورد علاقه گروه هدف شما باشد ، آدرس دهید. و سپس: با مفسران خود تعامل کنید. متأسفانه ، بسیاری از مواردی که در واقع منطقی است ، نادیده گرفته می شوند.

    قطعاً باید به هر نظری پاسخ دهید و س counterالهای متفاوتی بپرسید. هر نظری نیاز به پاسخ و قدردانی دارد. بنابراین مهم است که پیروان موجود را به اظهار نظر تشویق کنید. زیرا شما باید در مورد یک چیز واضح باشید: هرچه افراد بیشتر نظر دهند ، سهم شما با ارزش تر خواهد بود. در نتیجه ، شما دسترسی واقعی بیشتری پیدا می کنید. خرید نظرات واقعی اینستاگرام می تواند یک افزایش واقعی به شما بدهد. و آیا این باید جواب بدهد؟ بله اینطور است! آزمایشات موجود در چندین نمایه ما نیز این موضوع را نشان داده است. به شرطی که نمایه شما در بهترین حالت باشد.

     

    با تشکر از نظرات اینستاگرام که با پرداخت مستقیم انجام می شود ، دسترسی بیشتری پیدا می کنید
    با افزایش تعداد نظرات ، میزان دسترسی شما نیز افزایش می یابد. محدوده ضروری است. اگر می خواهید دیده شوید ، بنابراین باید از همه گزینه ها استفاده کنید. همه در اختیار شماست! منطقی درست است؟ خرید نظرات اینستاگرام یکی از آنهاست. ساختن دسترسی واقعی و ارگانیک یک روند مداوم است و یکجا انجام نمی شود. این نقش مهمی در نحوه طراحی پست های خود در آینده و غیره دارد. مهم است که بدانید: اینستاگرام به کسانی که دسترسی دارند پاداش می دهد که تصور می کند کاربران را برای مدت طولانی در سیستم عامل نگه می دارد. معنی آن چیست؟ افراد را وادار کنید تا با شما و محتوای شما بسیار تعامل داشته باشند و به شما پاداش داده می شود. اینستاگرام همه چیز در مورد افزایش زمان استفاده از برنامه خود است. به هر حال اینطور است که اینستاگرام درآمد کسب می کند.

     

    نظرات واقعی اینستاگرام را بخرید »دلایل بیشتر


    »اثبات اجتماعی + علاقه را برمی انگیزد
    این به این معنی است که نمایه شما نوعی "تأیید" دریافت می کند. بر این اساس ، اعتماد شما یا خدمات شما بیشتر خواهد شد. شما فقط می توانید از این بهره مند شوید. یک کاربر قطعاً از قبل بررسی می کند که چند نفر در مورد شما نظر می دهند. به همین دلیل ، داشتن نظرات و همچنین تعداد زیادی فالوور ضروری است. در نتیجه ، مردم هر روز با شما ارتباط بیشتری برقرار می کنند. نکته اصلی این است که شما فقط می توانید از این امر بهره مند شوید. با جلب توجه بیشتر به نمایه شما ، افراد بیشتری این کار را دنبال خواهند کرد. وقتی کالایی یا خدماتی را ارائه می دهید ، به نظر می رسد که کاربران دیگر قبلاً از خدمات شما استفاده کرده اند.

    ثابت شده است که کاربران احتمالاً به نمایه هایی که از قبل تعداد زیادی دنبال کننده دارند اعتماد می کنند. در نتیجه می توان گفت: دنبال کنندگان بیشتر اینستاگرام = اعتماد بیشتر.  اسنپ چت شما می توانید نظرات خود را وارد کنید این اطمینان می دهد که فقط درباره موارد مفید اظهار نظر می شود. هرچه عکس العمل های بیشتری نسبت به پست های خود داشته باشید ، برای کاربران دیگر جالب تر است. در نتیجه ، کاربران بیشتری به مفسران موجود خواهند پیوست. در نتیجه ، حتی می تواند به یک بحث کامل منجر شود. این می تواند دید شما را بسیار زیاد کند. ضمناً ، این امر نیز به طور خودکار فروش شما را افزایش می دهد. زیرا: هرچه اثبات اجتماعی بیشتر باشد »، اعتماد بیشتر خواهد بود. شما نیز باید همین حالا نظرات ارزان اینستاگرام را بخرید ، به عنوان مثال بحث و جدال را در زیر فیلم خود ایجاد کنید. به تمام دلایلی که قبلاً در بالا ذکر شد ، این فرصت را دارید که میزان فروش خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. شما می توانید تمام فاکتورهای مورد نیاز یک شرکت موفق را برآورده کنید. البته این به شما و خدمات شما بستگی دارد. 

     

    نظرات اینستاگرام را بخرید؟ " نتیجه


    در اصل فقط مزایایی دارد. به خصوص وقتی صاحب یک شرکت هستید یا می خواهید خود را به عنوان یک شخص در بازار عرضه کنید. جدی به نظر می رسد ضروری است. نمایه ای با نظر کم یا بدون نظر به احتمال زیاد دلهره آور است. لازم نیست باشد. شما باید نشانه های زمان را ببینید. از شبکه های اجتماعی و در این مورد اینستاگرام برای خود استفاده کنید.

    با تشکر از karinacss ارزانترین گزینه را دریافت می کنید. شما باید نظرات اینستاگرام آلمان را بخرید. تضمین شده است که شما و شرکت شما را به جلو سوق می دهد. حتما نگاهی به همه پیشنهادات ما بیندازید. این به شما امکان می دهد بهترین سود را ببرید. زیرا در نهایت ، این مقدار خدمات با کیفیت بالا است که حساب شما را تشکیل می دهد. به عنوان مثال: لایک های خودکار اینستاگرام»تعداد بارگذاری مورد نظر خود را به صورت خودکار در آپلودهای جدید خود دریافت کنید. می توانید آنها را در زیر پیدا کنید!

    بعد از سفارش من چه اتفاقی می افتد؟


    پس از سفارش نظرات اینستاگرام خود ، نام پروفایل خود را وارد کنید. است وجود دارد هیچ رمز عبور مورد نیاز است. نکته برتر: برای صرفه جویی در هزینه بسته های بزرگتر بخرید. همچنین توصیه می شود از بسته های دیگر استفاده کنید ، زیرا نمایه اینستاگرام شما باید به طور کلی ارتقا یابد. علاوه بر نظرات ، می توانید لایک های اینستاگرام و فالوورهای اینستاگرام را نیز بخرید . هر دو روش بسیار قدرتمندی برای اعتماد سازی به شما و نمایه شما هستند.

     

     

    دعوت به عمل


    پیروان خود را به تعامل با شما ترغیب کنید. مثلاً از آنها س askال کنید. ضمناً ، می توانید در داستان از آنها س askال کنید. به عنوان مثال ، از عکس مسافرت بپرسید که کجا بوده اید؟ شما همیشه باید یک سوال زیر پست خود بپرسید. "من امروز بودم ... و بچه ها چه کردی؟". همیشه به یک نظر پاسخ دهید. اینستاگرام وقتی با طرفدارانتان تعامل دارید خیلی دوست دارد. این نیز به طور خودکار تعداد نظرات را افزایش می دهد. این امر باعث می شود پست شما از ارزش بیشتری برخوردار شود. همه چیز با بسته های دیگر ما بهترین عملکرد را دارد. با نمایان شدن نمایه شما در کل ، افراد بیشتری اعتماد شما را جلب می کنند. همچنین از ارزش آرایشی بالایی برخوردار است.

    فقط خیلی بهتر و با کیفیت تر به نظر می رسد. بنابراین نگاهی به بسته های اینستاگرام بیندازید! گذشته از خرید نظرات اینستاگرام ، موارد زیر نیز وجود دارد: »خرید لایک اینستاگرام    » خرید فالوور اینستاگرام . آنچه خوب کار می کند را ارزیابی کنید. بررسی کنید چه چیزی در فالوورهای شما به خوبی پایین می آید. پس فقط کارهای بیشتری از آن انجام دهید! همچنین از آمارهای تجاری اینستاگرام استفاده کنید. می توانید در تنظیمات خود آن را به صورت رایگان فعال کنید. سپس ببینید که پیروان شما به خصوص چه چیزهایی را دوست دارند. برای مدت زمان طولانی تست کنید. موفق باشی!

     

    همین حالا نظرات اینستاگرام را سفارش دهید

     

    اسماعیل
    دوشنبه 27 بهمن 1399 - 0:37
    بازدید : 240
    برچسب‌ها :

    لایک  ارزان اینستاگرام را بخرید

    خرید لایک در اینستاگرام ضروری است. دکمه Like اندازه گیری احساس مردم در مورد پست شما است. اگر عکس مورد پسند واقع شود و مردم واقعاً به شرکت یا مارک شما اعتقاد داشته باشند ، آن را به اشتراک می گذارند و افراد بیشتری از آن باخبر می شوند و این باعث می شود طرفداران بیشتری از سراسر جهان بیایند. با این حال ، گاهی اوقات شتاب در شبکه های اجتماعی می تواند چالش هایی را به وجود آورد ، زیرا شما باید از جمعیت متمایز شوید. دریافت لایک بیشتر از همه می تواند اولین قدم شما باشد. ما چنین خدماتی را برای کسانی که می خواهند پیش بیایند ارائه می دهیم.

    مزایای خرید لایک اینستاگرام چیست؟

    اگر پست اینستاگرام شما به اندازه کافی از طرف پیروان خود نظر دریافت نمی کند ، کمتر دیده می شوید که در فید عمومی اینستاگرام مشاهده شوید. این بدان معناست که شما نمی توانید مخاطبان بیشتری داشته باشید.

    از این گذشته ، اگر "Likes" را در اینستاگرام بخرید ، مجبور نیستید وقت خود را صرف جستجوی آنها کنید و برای تهیه آنها نیازی به تلاش ندارید. هنگام خرید لایک در اینستاگرام ، پست و پروفایل شما محبوبیت بیشتری در بین همه کاربران پیدا می کند.

    آیا خرید لایک اینستاگرام قانونی است؟


    آره. با این حال ، شما نگران قانونی یا غیر قانونی بودن آن نباشید. در حالی که اینستاگرام زیاد به آن فکر نمی کند اما غیرقانونی نیست. اگر س anyال یا نگرانی دارید ، می توانید با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید. می توانید از طریق WhatsApp ، Email و Skype با ما تماس بگیرید.

    لایک بسیار مهم است

     

    خرید لایک ایرانی اینستاگرام 


    لایک در اینستاگرام برای محبوب بودن بسیار مهم است. وقتی صدها و هزاران پسندیدن دریافت می کنید ، فعالیت سایر کاربران و تعامل آنها می تواند شما را مورد توجه قرار دهد ، همانطور که می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. آنها به رانندگی در وب سایت شما کمک می کنند ، فرصت های بیشتری برای فرصت های تجاری فراهم می کنند و  برای تأثیرگذارانی که قصد انجام معاملات مشارکت تجاری را دارند ضروری است .

    چرا مردم آنچه را که دوست دارند در اینستاگرام خریداری می کنند؟


    کاربران فردی یا شرکت هایی که مشاغل را اداره می کنند از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنند. به همین دلیل ، داشتن محبوبیت "لایک" برای محبوب نشان دادن پروفایل اینستاگرام آنها ضروری است. وقتی بازدیدکنندگان پست های خود را با لایک بیشتر در اینستاگرام ببینند ، احتمال ماندن در پروفایل آنها بیشتر است. هرچه کاربران به پروفایل خود دسترسی بیشتری داشته باشند ، به مشتریان بالقوه بیشتری رسیده و درآمد خود را افزایش می دهند. آنها از رقابت پیشی می گیرند و فالوورهای اینستاگرام را می خرند.

    چگونه افراد می توانند در اینستاگرام لایک بیشتری بگیرند؟


    روش های رایگان برای یافتن طرفداران واقعی وجود دارد. کسانی که می خواهند تعامل بیشتری داشته باشند می توانند با کاربران واقعی ارتباط برقرار کنند و از آنها بخواهند نمایه خود را دنبال کنند. با این حال ، آنها باید از اسپمر دور باشند. پس از شناسایی آنها ، حساب اینستاگرام ردیابی می شود و در صورت ادامه فعالیت های مشابه کاربر ، هرزنامه تلقی می شود و ممکن است حساب اینستاگرام ممنوع شود.


    اینستاگرام اجازه انتشار عکس ها یا فیلم هایی را می دهد که در صورت بالا بودن میزان نامزدی به راحتی ویروسی می شوند. در ابتدا ، فقط مشترکین شما به طور طبیعی انتشارات شما را در خبر خود می بینند ، اما توزیع را می توان از طریق بسیاری گسترش داد. به عنوان مثال ، پستی با تعداد زیادی پسندیدن ممکن است در برگه "کاوش" قرار بگیرد و برای تعداد زیادی از کاربران با همان تمرکز حساب شما قابل مشاهده باشد. بنابراین برای مارک ها ضروری است که هرچه بیشتر لایک در پست های خود بدست آورند تا مخاطبان خوبی را حفظ کنند و سپس امیدوار باشند که در برگه "کاوش" ظاهر شوند و ویروسی بودن آن را منفجر کنند . با استفاده از karinacss، لایک های واقعی اینستاگرام را بخرید و سرانجام در شبکه اجتماعی لحظه ای سر و صدا کنید!

    چرا لایک اینستاگرام بخریم؟


    برای افزایش میزان تعامل و در نتیجه تقویت حساب خود با الگوریتم های اینستاگرام
    برای پخش در برگه "کاوش" و دیدن ویروس بودن آن
    زیرا این روش با اشاره به مشترکان خود ، راهی برای بهبود تصویر برند خود است که انتشارات تعاملات زیادی ایجاد می کنند
    زیرا کمپین های انتشار از طریق ابزار تبلیغاتی اینستاگرام بسیار گران هستند و لزوماً لایک زیادی به دنبال ندارند
    خرید لایک های اینستاگرام برای پست های خود با karinacss صرفه جویی زیادی در وقت و صرفه جویی در هزینه شما بدون نگرانی در مورد هیچ چیز است!

    تضمین های ما چیست؟
    خرید در karinacss شما را از کیفیت غیرقابل دسترس و شفاف خدمات اطمینان می دهد.

     اصالت لایک ها:
    ما قول می دهیم  فقط یکی از موارد لایک واقعی اینستاگرام را  با نرخ ماندگاری بسیار بالا (حدود 80-90٪ بیش از شش ماه) برای شما در میان بهترین های بازار ارسال کنیم. این پسندیدن ها از حساب های فعال است که به طور کلی همان علایق حساب شما را دارند.

     تاخیر تحویل:
    زمان تحویل نشان داده شده است و با توجه به تعداد پسندیدن درخواستی متفاوت است. ما معمولاً ظرف 24 تا 48 ساعت پس از پرداخت ، سفارش را راه اندازی می کنیم .

    ما هر روز بین 200 تا 2000 لایک برای هر پست ارسال می کنیم. این عدد ممکن است بسته به اندازه سفارش تغییر کند.

     یک قیمت بی نظیر:
    ما با بسیاری از تأثیرگذاران اینستاگرام و همچنین تأمین کنندگان کار می کنیم ، این انتخاب گسترده به ما امکان می دهد قیمت ها را پایین بیاوریم و ارزان ترین قیمت در فرانسه برای فروش لایک های اینستاگرام باشیم. نگاه کنید ، در جای دیگر ارزان نخواهید یافت!

     امنیت:
    از آنجا که روش ما برای ارائه لایک های اینستاگرام طبیعی و صادقانه است ، ما هرگز درخواست مالکیت حساب شما را نخواهیم کرد. علاوه بر این ، کیفیت لایک ها و مهلت های ارسال پیش رونده مورد بررسی قرار می گیرد تا آنجا که ممکن است از نظر اینستاگرام طبیعی باشد و حساب شما را به خطر نیندازد.

     خدمات مشتری:
    خدمات مشتری ما در تمام روز (ساعت 9 صبح تا 10 شب) هفت روز در هفته از طریق واتس اپ ، گفتگوی زنده یا ایمیل برای دسترسی به درخواست های شما در مورد پیشنهادات ما یا پیشرفت سفارشات شما در دسترس است. علاوه بر این ، شما به طور خودکار ایمیلی دریافت خواهید کرد که از پیشرفت تحویل سفارش شما مطلع می شود.

     

    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از خدمات ما ، شما را به خواندن صفحه پشتیبانی ما  "چگونه کار می کند؟" .

    به اطلاعات بیشتری نیاز دارید؟ از طریق WhatsApp با شماره موجود در درج در بالای سایت یا از طریق فرم تماس با ایمیل ما با ما تماس بگیرید .

     

    آیا اکنون می خواهید با خرید مشترکان جدید حساب خود را تنظیم کنید؟ همچنین برای ایجاد تعاملات بیشتر و بیشتر در عکس ها و فیلم هایتان ، پیشنهاد می کنیم دنبال کنندگان فعال اینستاگرام فرانسوی را خریداری کنید.

     

    برای خرید لایک برای اینستاگرام خود کلیک کنید  تا اقدام به خرید لایک ارزان کرده باشید 

     

    اسماعیل
    يکشنبه 26 بهمن 1399 - 1:50
    بازدید : 304
    برچسب‌ها :

    نحوه راه  اندازی  چالش اینستاگرام در ژانویه 2021


    برای بسیاری ، سال جدید مترادف با فرصتی برای تجدید است.
    بنابراین اکنون زمان مناسب برای سازماندهی یک چالش برای جذب مشترکان خود برای شروع 2021 در پای راست است.
    در این مقاله ، ما همه کلیدهای دستیابی به یک چالش موفق اینستاگرام را برای ایجاد هیجان در اطراف تمرین خود به شما می دهیم.

     

    چرا برای ژانویه 2021 چالشی ترتیب دهید؟


    اول از همه ، چرا برای سال جدید میزبان یک چالش اینستاگرام هستید؟
    پاسخ این به  کارینا  به چندین عنصر تقسیم می شود که بدون شک شما را متقاعد می کند تا بدون تأخیر چالشی را ترتیب دهید!


    اول از همه ، ماه ژانویه به عنوان یک زمان کلیدی در سال برای ایجاد انقلابی در عادت های شما و اجرای اقدامات جدید شناخته شده است. علاوه بر این ، از سال 2020 یک دوره پیچیده بوده است ، و بازگشت به وضعیت مثبت در سال 2021 بسیار مهم تر است.
    سازماندهی یک چالش همچنین فرصتی برای جذب فالوورهای جدید به پروفایل اینستاگرام خود است ، علاقه مند به دنبال فعالیت و آنچه شما ارائه می دهید.


    سپس ، شما را از همسالان متمایز می کند و میزان فعالیت و درگیری شما با مخاطبان را نشان می دهد. این چالش گواه تعهد شما برای ارزش گذاری مشترکان از طریق تخصص شما است. این اعتماد و ارتباط عاطفی با اعضای جامعه شما که احساس درک و شنیده شدن دارند ایجاد می کند.
    سرانجام ، یک چالش برای هدایت می تواند به سادگی یک لحظه خوب و سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن باشد ، به شما امکان می دهد خلاقیت خود را بیان کنید و با مخاطبان خود تعامل داشته باشید.

     

    چگونه می توان یک چالش را در ژانویه 2021 سازمان داد؟
    1. هدف خود را تعیین کنید


    مثل همیشه ، اولین قدم اساسی شروع این فرایند با هدف مشخص و دقیق است.
    هدفی که می خواهید از طریق این چالش بدست آورید چیست؟ آیا می خواهید فالوورهای جدیدی به نمایه اینستاگرام خود جذب کنید ، آیا می خواهید روش خود را به افرادی که با آن آشنا نیستند معرفی کنید یا می خواهید مشتریان فعلی خود را درگیر کنید و ارتباط خود را با آنها تقویت کنید؟

    2. برنامه ای تهیه کنید


    تمام شد ، آیا تصمیم دارید چالش خود را برای ژانویه راه اندازی کنید؟
    اکنون زمان آن فرا رسیده است که برنامه ای برای پیش بینی تمام پست های اینستاگرامی خود که در ماه پخش می شود ، تهیه کنید.
    این باعث می شود نتوانید در میانه چالش خود با یک صفحه ترسناک خالی مواجه شوید.
    ما توصیه می کنیم یک اسلات زمانی مشخص را مسدود کنید ، در این زمان می دانید که خلاق ترین هستید ، جایی که می توانید تمام پست های مورد نیاز برای چالش خود را بنویسید و همچنین فیلم ها را ضبط کنید.
    از طرف دیگر ، فراموش نکنید که با اتمام ماه ژانویه ، انتشاراتی را که به دنبال چالش شما دنبال می شوند ، در برنامه خود بگنجانید!

    3. چالش خود را تبلیغ کنید


    گام مهم برای یک چالش موفق ژانویه؟ ترویج آن البته.
    از قبل برای انتشار یک کلمه در مورد چالشی که برای مخاطبان فعلی خود سازماندهی می کنید ، برنامه ریزی کنید: از طریق خبرنامه و همچنین یک آگهی در استوری اینستاگرام خود.

    4. یک موضوع را انتخاب کنید


    یک نمونه ساختگی از یک درمانگر عرفان شناسی ، دیوید ، که تصمیم می گیرد مخاطبانش را به مناسبت سال نو درگیر یک چالش بگیرد ، بگیرید. بنابراین داود موضوع را ایجاد می کند:
    "تنفس روزانه برای بازسازی در سال 2021"
    سپس ، دیوید می تواند هر روز در ژانویه یک تمرین تنفس کوتاه ارائه دهد تا خودتان آن را انجام دهید.

    5- برای چالش خود یک هویت بصری تعریف کنید


    به منظور تسهیل تبلیغات و افزایش دید چالش ، تصویر خود را با یک هویت بصری متمایز در چالش خود تزریق کنید.
    بنابراین وقتی افراد پستی را برای چالش شما در فید اینستاگرام خود مشاهده می کنند ، بلافاصله متوجه می شوند که چه نوع پستی توجه آنها را به خود جلب می کند.
    این می تواند شامل یک سبک عکاسی مشخص یا رنگهایی باشد که استفاده می کنید.
    حتی می توانید تا آنجا پیش بروید که با استفاده از یک پلت فرم طراحی گرافیکی مانند Canva که دارای گزینه ای رایگان است ، آرم برای چالش خود ایجاد کنید.

    6. هشتگ را به تصویب برسانید


    هشتگ ها به نوعی راهی برای دسته بندی پست های شما در همان گروه هستند.
    با این کار افرادی که می خواهند در چالش شما شرکت کنند ، می توانند با انتشار هشتگ در نوار جستجوی خود در اینستاگرام ، همه انتشارات مربوط به آن را پیدا کنند.
    حتما هشتگی را انتخاب کنید که هنوز وجود ندارد تا فقط پیام های شما تحت تأثیر قرار بگیرند.
    به عنوان مثال ، دیوید می تواند هشتگ #breathewithdavid ایجاد کند.
    به منظور ترویج کامل چالش خود ، مطمئناً می توانید هشتگ های محبوب دیگری مانند # Challengeaccepted یا # Challengey xwe اضافه کنید.

    7. با مخاطبان خود تعامل داشته باشید
    اینجا می رویم ، رأی می دهیم

    چالش دوباره روشن است!
    به منظور بهینه سازی درگیری مخاطبان خود ، تعامل ضروری است.
    برای این منظور ، ما توصیه می کنیم که همانند زمان بندی پست ها ، روزانه وقت خود را برای تعامل با مخاطبان خود اختصاص دهید.
    در این مواقع ، خود را وقف مشاهده پست های خود ، پاسخ دادن به نظرات و به اشتراک گذاشتن پست هایی کنید که مخاطبان شما در صورت رضایت ، بخشی از چالش خود را ارائه می دهند.

    اگر می خواهید بیشتر پیش بروید ...
    اگر می خواهید در سازماندهی چالش خود بیشتر پیش بروید ، برخی گزینه های اضافی در دسترس شماست.

    1. برای برنده شدن جایزه ارسال کنید


    اول ، شما می توانید برای جایزه دادن به افرادی که بیشترین سرمایه گذاری را در چالش شما انجام داده اند ، جایزه ای را برای خود در نظر بگیرید. این انگیزه خوبی برای افرادی است که شرکت می کنند تا کاملاً درگیر شوند.
    برای انتخاب برندگان ، می توانید تعداد نشریاتی را که آنها در آنها شرکت کرده اند در نظر بگیرید یا حتی یک سیستم امتیاز ایجاد کنید.
    به عنوان مثال ، دیوید می تواند به دو فرد متعهد یک جلسه 60 دقیقه ای آرام سازی درمانی ارائه دهد که تا 28 فوریه 2021 معتبر است.

    2. مشارکت کنید


    گزینه دوم که می تواند در نظرگرفتن بیشتر برای چالش شما در نظر گرفته شود: وارد یک مشارکت شوید. برای انجام این کار ، می توانید نهادهایی را جستجو کنید که فعالیت آنها با فعالیت شما متفاوت است اما همان هدف را برطرف می کند.
    دیوید می تواند به یک باشگاه ورزشی یا انجمنی از کوهنوردان مراجعه کند که می تواند با آنها همراه شود.

    اکنون همه کلیدهای سازماندهی یک چالش برای ژانویه 2021 را به عنوان یک درمانگر در اختیار دارید.

    نوبت ما به شما یک چالش است ، آیا با جمع کردن مخاطبان خود در یک چالش ، جراتخواهید کرد که سال را درست آغاز کنید؟

     

    برای  راه  انداز  چالش  اینستاگرام کلیک  کنید  

     

    اسماعیل
    جمعه 17 بهمن 1399 - 18:48
    بازدید : 302
    برچسب‌ها :

     

    لایک های اینستاگرام را بخرید

     

    آیا به دنبال سایتی برای خرید لایک خارجی اینستاگرام هستید؟

    SOSfollowers.fr دوست واقعی Instagram را به شما ارائه می دهد علاوه بر لایک های دستی برای 1 پست ، شما همچنین یک سرویس Instagram Likes را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد لایک های خودکار اینستاگرام را داشته باشید. چند دقیقه پس از ارسال به تدریج اضافه می شوند.

     

    آیا در مورد خرید لایک در اینستاگرام تعجب می کنید؟ به دنبال چگونگی خرید لایک هستید ، اما نمی دانید چگونه و چه تاثیری می تواند داشته باشد؟ ما در این مقاله همه چیز را به شما می گوییم.


    از آنجا که اینستاگرام الگوریتم خود را از نمایش عکس به ترتیب زمانی به نمایش پست از کسانی که بیشترین تعامل را دارید تغییر داده است. بسیاری از شرکت ها و اینفلوئنسرها از سختی جذب فالوور شکایت کرده اند .


    این دو گروه از کاربران برای ایجاد درآمد از این پلتفرم استفاده می کنند. طبیعی است که آنها نگران از دست رفتن دید پست های خود باشند.

    به عنوان تأثیرگذار ، بسیاری از آنها در ازای پست های اسپانسری که برای مخاطبانشان تنظیم شده است ، پول دریافت می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جبران تأثیرگذار ، اینجا را کلیک کنید این باعث ایجاد انگیزه در بیش از یک نفر می شود که می خواهد به اینفلوئنسر اینستاگرام تبدیل شود .

    مسیر موفقیت به اندازه کافی ساده به نظر می رسد. شما فقط باید خود را در میان مخاطبان زیادی بشناسانید تا در مارک های تجاری دیده شود. سپس با آنها که بودجه لازم را برای بازاریابی تأثیرگذار دارند ، یک قرارداد تجاری منعقد کنید.

    اما داشتن تعداد زیادی فالوئر هدفی منحصر به فرد تأثیرگذار نیست. مشاغل همچنین می بینند که چگونه تعدادی از پیروان اثبات اجتماعی هستند که دیگران را به پیروی از این روش ترغیب می کند.

    با وجود چنین مسائلی در ایجاد یک حساب کاربری اینستاگرام ، این اتفاق می افتد که برخی تسلیم می شوند تا راحت شوند. سپس می توانند برای خرید لایک خارجی اینستاگرام بیاینددر اینجا می بینیم که چرا شما نباید بخشی از این باشید. ما همچنین تأثیری را که ممکن است در حرفه تأثیرگذار یا برند شما داشته باشد به شما ارائه می دهیم.

     

     

    چگونه لایک ایرانی اینستاگرام بخریم؟


    خرید لایک های اینستاگرام از طریق سیستم عامل های مختلف و فقط با چند کلیک انجام می شود. معمولاً فقط باید یک پیشنهاد و تعداد پسندیدن هایی را که می خواهید انتخاب کنید. حساب خود را متصل کرده و نشریاتی را که می خواهید تقویت و پرداخت کنید انتخاب کنید.

    با این حال ، این روش برای افزایش مصنوعی تعداد لایک های اینستاگرام (یا فالوورها) هیچ کاری برای بهبود تعاملات نمی کند. اما جدا از اینکه تعداد بیشتری لایک در عکس های اینستاگرام خود داشته باشید ، حساب شما بیشتر تکامل نخواهد یافت. در بهترین حالت ، این می تواند برخی از افراد را ترغیب کند که حساب شما را دوست داشته باشند ، اما نه بیشتر.
     

    این  سایت  

     

    اسماعیل
    دوشنبه 6 بهمن 1399 - 2:42
    بازدید : 252
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 86
    تعداد کل نظرات : 1

    خبرنامه